Monday, February 1, 2010

Weekend saya

Weekend saya pada hari Sabtu adalah berjalan dari siang ke malam. Mula-mula gi kenduri kawen sedara di Taman Ehsan je. Saya mewakilkan parents saya sebabnye parents saya gi cuti-cuti orang pencen Malaysia ke Langkawi. Syioknye! Pastu masa kat kenduri tuh, datang makan,jumpa mak sedara saya,jumpa couzin saya,then balik.Hahaha,nama nak jumpa sedara mara yang lain tiado.Sebabnye, muka tuh kenal tapi tak tau nama diorang (pangkat sedara) Apa da saya nih kan?

Then ajak En Halim ke Shah Alam,gi Karangkraf sebab ada Karnival Karangkraf. Hehehe..Apa lagi,borong buku la.Takdelah borong sangat pun,beli 2,3 buah ajer. Kebetulan masa tuh ada finalist Dewi Remaja datang. Hmm..saya tengok,idok le lawa muka-muka Dewi Remaja tuh, seksi n mekap tebal jer lebih. Pakai kasut 5 inch ko!

Pastu gi Giant Kota Damansara,sebab nak habiskan voucher Rm100. Habih semalam. So,memborong la apa yang patut. :) Sampai dalam 3.30 petang,jalan sana jalan sini,dinner lagi.Kuar dari Giant tuh kul 9 ko! Kitorang pun tak sangka lama betul dalam Giant tuh..Hehehe..Bila nak balik tuh,tengok-tengok jammed di parking lot Giant tuh. Punyerla ramai orang bershopping malam-malam. Parking full. Tuh pun ramai lagi yang baru datang nak masuk ke parking lot. Tak tau la berapa round lah diorang dok pusing carik parking space.

Sampai rumah dalm 9.30mlm..Itulah aktiviti hari Sabtu saya. Hari Ahahd melepek jer kat rumah :)



No comments:

Post a Comment