Monday, November 16, 2009

School Attack!

Yer...my school has been chosen for the crew to come untuk program School Attack TV3. Tapi ujan lebat pulek..Nasib persembahan saya dah lepas.Saya in charge handle persembahan untuk murid saya. Sign language singing.Mula2 ujan slow je,sekali tuh lebat..Kelakar lah saya time handle lagu tuh.Menggigil tangan.Tak tau la cameraman tue amik ke tak muke saya masuk dlm tv..Sebab,nampak dari ekor mata dia amik shot at me.Huhuhuhu.Malu lah I! Muahahahahaha...


Friday, November 13, 2009

Jawapannye...

So here is the answer:















Cemburu buta!















Hehehehehehe....



Thursday, November 12, 2009

Teka teki lagi

Nie ada lagi satu teka teki...







"Apakah buru yang tidak nampak?"













Jawapannye esok yar..hehehhe



Wednesday, November 11, 2009

Oh...haven

Owh..sungguh haven sepanjang minggu ini. Apa taknye,makan sponsor. Semalam gi jemputan jamuan akhir tahun Tahun 6. Hari ni baru lepas makan sempena jamuan Tahun 5. Esok,Tahun 4 pulak jemput gi jamuan. Ari Jumaat kelas saya pulak buat jamuan..Hehehehe...Save duit for this week...








(Pastu,perut pung suka hati naik...Hahahahaha)



Thursday, November 5, 2009

Sebak saya baca..

Taken from this. Terus saya teringatkan Hannah.Adakah saya boleh menghadapinye?Sure tak boleh! Huhuhuhu

Wednesday, November 4, 2009

Telatah si Hannah

Lihat lah telatah anak daraku ini.. :)




Tuesday, November 3, 2009

And the answer is......

Nak tau tak jawapannye?





Heh heh heh heh..











Jeng jeng jeng














The answer is....














Honda Civic - you know..civic=sivik.Betul la kan?Kereta yang paling baik :)










Hehehehehe...Dont mad at me ek..like I said,I heard this on the radio.