Wednesday, July 29, 2009

Last week punyer updates

Heh heh heh,sorilah,baru ada time nk updates last weekend punyer citer,dah nak masuk weekend baru dah.. :)

Friday morning

Went to Putrajaya(MOE-Blok E2) to discuss some issues.After setteled everyhting,on the way back to carpark,ada plak ala-ala flea market kat area Blok E2 tuh.Para penjual tuh baru nak susun2 barang diorang.Sekali,saya sudah ternampak sesuatu daa..









Kesudahannya.....
















Heh heh heh,terjebak membeli ini untuk anak daraku :) Sebenarnya,ada jugak beli untuk saya,beli tudung,tapi terlupa plak nak snap gambar :)

Friday afternoon

Lepak-lepak with my husband and Hannah

Abang,nak gi jalan-jalan mana esok?

Ntah

I need to buy new shoes la,kasut sekarang dah tak boleh pakai,sakit-sakit kaki.

*No response*

Haa! Jom gi Stadium Malawati esok,ada sale kan?Heh heh heh

Adussshhh! Tau jugak.Ingatkan tak tau. Mana tau nih? (Berapa banyak tau daaa..)

Lerr...hari-hari kuar radio,tau la..

Abang dah tau,tapi malas nak cakap..(Sabau jer la haku)

Hahaha,U sure thinking of me when you heard the ad kan? "Sure bini aku ajak aku gi bila dengar benda ni"

Memang pun

Tengok,nampak sangat la x nak bagi saya shopping kan? :D Tapi dia tetap bawak jugak saya gi stadium tuh..heheheh

On Saturday

Malas nak citer panjang..tengok jerla gambar ni..







Nampak tak kasut saya?Nampak tak?(Sorry,gamba tak lawa) Sebabnya tak beli pung..Mana taknya,semua kasut-kasut model (read: very high heels ) bukan taste saya la high heels melampau nih,lagi bertambah la sakit kaki saya. Punyerla berkobar-kobar semangat nak carik kasut tapi tiada lah pulak. Jadinya,misi pencarian kasut perlu lah diteruskan lagi. Huhuhuhu..

Taste saya di dalam memilih kasut adalah seperti ini




















Saya suka yang simple ajer,ada heel sket je,boleh la diterima..Hopefully ada lah jumpa nanti ek,biler melaksanakan misi pencarian ni :)


No comments:

Post a Comment