Saturday, October 3, 2009

Tamu dari Kulai

Petang semalam kami menerima tetamu dari Kulai,Johor (angah, you know whom I'm talking about ;) ).
Actually, the guests are my brother's friend's family. Parents saya dan adik2 saya dah gie melawat diorang ke Kulai few times ago. Saya dan husband saya lah first time berjumpa in real life dengan kawan adik saya ni. Masa tgk gambar dulu,lain rupanya. Bile jumpa semalam,cute jugak budaknya,tak kekok,banyak cakap.Saya lah yang tak banyak cakap.Hehehehe,first time jumpa saya memang tak de idea.Maknya pulak guru besau.Dari situ adalah sikit point-point saya nak borak dengan maknya.

Overall,ok lah budaknya..(sukalah angah tuh..Muahahahaha)




Haiii...tak lama lagi ke Johor lagi lah kita yer...Ngeeeee







3 comments:

  1. chey..ok je ke?

    btw..i've sent a 'request' semalam..so..sila la ye :D

    ReplyDelete
  2. Wah.. Gamak nye bile plak majlis nie? Jangan la mase aku tengah sebok pantang.. :p hehe
    Bakal adik ipar mesti kene sekepala.. kalo tak, susahhhhh!! kang nak bahagi tugas mase raye.. hahahahaha

    ReplyDelete
  3. Angah : Ok lah..orang dah bg pujian tuh,cute,ok.. :). Request tuh nanti la kak nis emel ek..Tungguuuuu ;))

    Erma : Yang pasti bukan tahun ni.. :) So far,dari penglihatan aku nampak mcm ok jer budaknya..heheheh

    ReplyDelete