Thursday, December 17, 2009

Cayalah!

Congrats to Malaysia team for winning the gold medal against Vietnam. Tapi rasanya,tadi nasib sebab Vietnam yang 'score' kan accidently. Saya tak tengok beria match tadi,tapi time score tuh saya sempat tengok. Anyway,congrats again to Malaysia. Lagi satu,pagi tadi saya tengok Malaysia Hari Ini,the host petik kata2 dari coach Vietnam,he said kemenangan Malaysia ke atas Thailand telah memudahkan perjalanan Vietnam.Ada unsur-unsur riak di situ. Maksudnya,Vietnam senang lah nak kalahkan Malaysia.Nah! Tadi dah terbukti,tidaklah sesenang mana,sebab sampai nak tamat masa,still 0-0. Saya nih bukanlah terer nak bagi komen,saya komen berdasarkan apa yang saya lihat ajer..Kepada peminat tegar bolasepak,janganlah marah saya ek.. :) *Angkat 2 jari peace*






No comments:

Post a Comment