Sunday, May 29, 2011

Dah tengok!!

Akhirnya,jejak jugak kami di panggung wayang...setelah dah berkurun lama tak jejak...Semalam gi tgk NKTM(Nur Kasih The Movie) di Cineleisure. Show 9.30.Bila sampai kat kaunter express,staff tuh cakap saya punyer tiket dah auto cancel sebab dah lebih sejam. Patutnye kene amik tiket in 1 hour. Bile tgk jam,belum pun 1 hour pung...Baru kul 8.25.Ntah apa-apa sistem nya. Tapi,boleh amik seat lain. So, kitorang pun amik la couple seat...


Ramai sungguh yang nengok citer NKTM ni..siap ada bawak baby,toddler. Sian Hannah kene tinggal Ende Su nye jaga...Heheheheh...Saya dapat bayangkan kalau lah bawak Hannah,sure dia nak gi depan-depan screen yang besar tuh...Pastu nak main-main tangga... :)


Awal-awal cerita dah rasa sedih dah..Sampai lah ke sudah..ada satu scene tuh saya tahan jer airmata tak nak bagi jatuh...Wakakakakak...Sebak tuh ada la...Saya paling suka watak Ilyas kecik...Kagumnye budak tuh (nama betul pun Ilyas jugak) pandai tul berlakon. Very natural. Mia Sara pun memang pandai berlakon...Pandai lah diorang nih feel the character kan?Yang Ilyas tuh mimik muka dia,cara cakap dia memang laa....Thumbs up to him!Cinematography toksah cakap la...memang cun! Pandai amik shot cantik.Tapi ada few scenes yang macam tergantung..tak habih..buat audience tertanya-tanye....


Kawan-kawan...gie lah tengok citer NKTM sebelum show dia habis..







*Oh yer,baju-baju Nur Amina adalah sangat lawa n sweet! Tadi saya dah terjumpa ala-ala macam tuh di Kompleks..nak beli,tapi fulus tak cukup pulak..malas nak cucuk...ngeh ngeh ngeh...




No comments:

Post a Comment