Sunday, June 19, 2011

Selamat Hari Abah n Ayah

Selamat Hari Abah saya tujukan untuk abah saya... En Mohamed Nor. Masa saya kecik-kecik,abah saya garang woo...apa jer yang saya tak kena?Tali pinggang,hanger,rotan...biasakla tuh,budak-budak 'aktif' kene lah denda.. :) Ingat lagi time mengaji, abah saya punyer la garang,sampai saya menangis-nangis and tersengguk-sengguk baca muqaddam :D Pastu kalau cikgu bagi homework Maths,takut jer nak tunjuk kat abah saya. Hahahahahah.



Abah saya memang kuat keje. Sekarang nih dah pencen dah...Duduk rumah jer...Kadang-kadang balik kampung...





Selamat Hari Ayah jugak dari Hannah kepada ayahnye En Abdul Halim. Sekarang nih ayahnye sambut Father's Day di Busan,Korea.






I love both of you!






1 comment:

  1. haha. adik pun belajar Maths tak sah kalau tak nangis :p

    -tun adik-

    ReplyDelete