Thursday, December 20, 2012

39
















That's the week for my pregnancy.......


Semalam gi checkup..the doctor tanye ada rasa sakit/keluar tanda and basic questions :) Semua aku cakap takde...Cuma cramp kat situ je la,nak jalan sekarang memang slow :). Aku tengok doktor ni (nie perasaan aku jer la) dia macam pelik(pelik ke the right word?Hahahah) sebab aku tak bersalin lagi.. Dia tanye "Awak memang lambat yer?" Heheheheh...Aku pun angguk la..Sebab time Hannah dulu memang 2 hari awal jer pun.


Pastu dia check perut aku, dia bagitau baby dah engaged.....So,anytime starting yesterday until 26. Aku tak kesah, sebab sekarang nervous phase dah berlalu...sekar ang ni fasa tak sabar nak bersalin pulak...Hehehehehe















Ya Allah..permudahkan kelahiran anak dalam kandungan ku ini...Amiiiiinnnnn



















P/s: Agak-agak...Baby nak keluar ke today's date? Hehehehehehhehe



No comments:

Post a Comment