Friday, March 1, 2013

Last day....


Semalam Hannah last day kat sekolah PASTI kat area rumah parents aku ni...Tadi masa nak amik balik, aku pun berjumpa-jumpaan la dengan cikgu-cikgu Hannah. Cikgu Ana, GB kat PASTI tuh cakap, tengah seronok nak ajar Hannah sebab dia cepat tangkap..Alhamdulillah moga berterusan sampai bila-bila yer Hannah...Cikgu Ana sayang nak lepaskan Hannah...What to do cikgu, i duduk tempat lain...hehehehe...

Tadi sempat la bergambar dengan cikgu-cikgu Hannah...Oh yer, aku pun ada bagi kad thank you untuk diorang...


Hari ni Hannah tak sekolah. Next week Monday baru masuk PASTI kat BTP pulak..


Takpe,nanti ada rezeki Hannah wakil PASTI kat BTP dapat jugak jumpa dengan PASTI lama dia...heheheh


 The card. Sanggup gi jusco sebab terpikirkan kat situ ada memory lane. Bile gi,hanpeh, dah tutup ganti dengan kedai jual alat muzik...huhuhuh...terpaksa gi beli dalam jusco tuh...tak byk choice
 langsung...ni je yang mcm ok...kalau memory lane tuh kan,boleh pilih macam-macam...


Inside it. sebelah tuh adalah aku tulis-tulis sikit...pastu kat bawah tuh adalah tulisan Hannah tau...besar tulisnye siap sambung H kat bawah...:D. Yang atas tuh aku yg pegang pen guide dia..






Cikgu-cikgu yang ajar Hannah...Terima kasih atas segala ilmu yang cikgu beri kat Hannah yer...walaupun untuk 2 bulan. Macam-macam Hannah belajar.Gambar agak terang.aku patut duduk amik gamba la..baru tak silau...


No comments:

Post a Comment