Sunday, June 30, 2013

Short getaway with BFFs








Haaaa....nie barulah nak citer betul betul..kihkihkih

On the 22nd June aku and BFFs gi short getaway. Girls only.Heheh sajer jer kitorang pakat nak gi lepak lepak without family masing masing.Tapi aku and lagi 2 girls bawak jugak baby sebab still BF.

Kitorang bercuti pun takdelah jauh mana pun..Still in Kl. Kitorang overnite di PNB Darby Park near KLCC tuh...

My friend booked a room with 2 bedrooms for the 5 of us.Best biliknye..ada dapat complimentary a basket of fruits, biskut, cekelat.

Pas chekin kitorang gi lounge dia kat 39th floor tuh..siap ada dress code nak gi makan situ..smart casual.no slippers. Yerla..yang stay situ kan bussinessman so kenelah smart kan nak discuss business...untung untung dapat tender ke kontrak ke...kihkihkih

Masa kitorang sampai tuh takde orang lagi..kitorang la yang konker..hahahah....makanan pun menyelerakan...pas satu satu makan...tambah lagi makan...lama lah jugak lepak situ :-D

Petang tuh gi swimming..member aku lah yang berenang pun..aku takdela...weather pun tak ok..masa tuh jeberu tengah nak melanda KL

Aktiviti kitorang hari tuh just jang arounf lepak lepak borak borak tengok TV dalam bilik sajer

Malam pulak dinner sendirian berhad tapau member aku beli kat kg baru

Pastu sambung lagi aktiviti tadi...Heheheh

The next day..breakfast...lagi best! Hahahahaha...menambah jer la keje aku.....berapa kali bangun ntah nak menambah :-D


Girls...next trip nak gi mana pulok?Ngeeeeeeeeeeeeeeee




 The hotel *image google


* image google.
Aku n member tido bilik ni.Mula mula aku tido kt atas katil ni. Kami berempat.aku n baby member aku dgn baby dia gok.Pastu tgh tgh malam Haifa bgn nak nenen pas nenen dia tak nak tido pulok. Dia gi kaco anak kwn aku tuh. Mulanye dia main blanket anak kawan aku tuh sebab ada telinga bugs bunny. Pastu dia nak kaco anak kawan aku yang tengah syok tido. Akhirnye aku tuka tempat tido kt sofa bed tuh. :-D


Ni bilik lagi satu


  Makan n minum petang. Makanan yang macam macam :-)



 Antara breakfast menu yang sempat kwn aku snap...hehe


Our room


No comments:

Post a Comment