Saturday, June 26, 2010

MIHAS 2010

Pagi tadi gi MIHAS 2010.Yg buat di MATRADE tuh..Setelah beberapa kali memujuk En Halim.Heheheh...Sampai dlm kul 11,mak aiiiiii,kereta berderet2 parking luar. Kitorang masuk dalam Matrade tuh,nak carik parking pun sumer dah full...Last2 ada lah parking kat area nursery.Sekali masuk RM5 kau! Memang buat duit sungguh diorang ni...Mentang-mentang MIHAS,ramai orang nak parking kete....Mau berpuluh pluh ribu dapat 1 hari..Esok ada lagi,sure laaagi ramai org dtg.


Masuk dalam dewan tuh ada4 dewan.Berpinar mata saya,nak gi mana dulu :D Mostly jual makanan,minuman,healthcare. Nak tau tak,dalam dewan tuh, ada booth CIMB, siap ada atm tuh,so,senang la orang nak kuar duit sambung bershopping2..hehehehehe


Itu pun saya rasa tak habis tawaf betul2 tuh..Ada few products yg saya t'jumpa di supermarket yang saya ragu2 halal ke tak.Biler dh jumpa dalam MIHAS tuh,so,saya konfiden lah produk tuh halal.(Maksudnye,boleh lah beli in the future.. :) ) Ada orang yg dtg tuh,perghhh,borong giler..Siap bawak trolley dalam tuh,banyak betul :D Ish ish ish...





Saya beli apa?Adalah sikit,tapi macam keadaan di Cameron dulu,kebas jugak lah tangan saya ni..heh heh heh



2 comments:

  1. beli chocs,karipap,samosa,otak2(yg frozen),biskut berjenis2..susu hannah..heheheh...ala-ala jom heboh jugak yg jenis jual rm10 tuh..tp ok lah.. :)

    ReplyDelete