Monday, July 25, 2011

Alhamdulillah...the real story....











Regarding this entry.



Pagi tadi ada APC....apa tuh APC?


Nie ha...














APC nih sama tarikh dengan lawatan ke Pusat Sains...takpela....Kene ada 7.30 kat golf resort tuh...Alhamdulillah tahun ni rezeki saya..7 orang dari sekolah saya. Seluruh daerah Gombak. Sekolah rendah and menengah... Before mula tuh MC buat sedikit rehearsal. Then dalam kul 9.00 bermula lah acara...





Dah habis dengan segala ucapan Pegawai PPD and perasmian by Timbalan Pengarah JPNSelangor, ada persembahan nyanyin ko...mula-mula budak form 1 nyanyi lagu Ziana Zain Madah Berhelah tuh.Pergh! boleh tarik ala ala ZZ...then ada sorang mamat nih nyanyi lagu "Terima Kasih Cinta" (tak tau siapa penyanyi nye). Tapi,bagi saya pemilihan lagu tuh macam kureng seswaiiii jer....Yerla,masa anugerah nynayi lagu putus cinta :D Then penyampaian sijil pun mula....Untuk Sekolah Rendah ada lebih kuran 200 penerima. Saya kesian yang bagi sijil tuh kene berdiri bagi sijil sampai habih 200 orang...Tapi,macam laju jugak....


Sambil saya tengok cikgu-cikgu sekolah lain amik sijil,teringat zaman konvo dulu...Kih kih kih...siap ada gamelan lagi...Oh,saya sangat suka muzik gamelan(teringat jugak zaman kawen dulu,kenduri saya pakai gamelan :D)



Dah habih sekolah rendah,sambung sekolah menengah pulak, Dah start lapar,makanan tak sampai lagi,perut dah kreok kreok...dalam kul 11.30 baru diorang bawak masuk makanan..Tapi,tuhla,sumer orang tengah lapar kan,so makanan macam tak cukup,nak amik nasi and lauk pun kene ingat orang orang sebelah...



Saya balik rumah terus sambung makan lagi hahahahahha

Buat kat sini haa






Dalam ballroom





Yang dapat...(sayalah yang paling muda :D)





No comments:

Post a Comment