Friday, June 22, 2012

Entry terrrrrbaaruuuuu



Ya ampun...lama nye tak update blog..orang pun dah lupa kewujudan blog aku nih..Blogspot ni pun dah berubah wajah dah

Benda ada jer nak cerita tapi sifat kemalasan yang melebihi peringkat tertinggi tuh ug membantutkan aku nk update...hahahah...

Untuk entry kali ni buat random cerita ceriti(yg mungkin bosan) jer la


1) Last week gi kursus KSSR..5 hari..pas cuti je trus gi kursus..overalll 3 weeks tak tgk bangunan sekolah... :D Kat Menara PGRM je.. makanan best (apakah??) tapi yg kelakarnye utk lunch n dinner lauk wajib yg disediakan adalah sotong..sotong apa ntah mcm sotong kurita je..so bayang kanla 5 hari kursus 5 hari lauk sotong...pastu aku sampai dh x larat nk mkn nasik..amik lauk je:)

2) Hannah pun tinggal la 6 ari kat rmh embe n atoknye...suka lah tuh ada org nk melayan kehendaknye..Ada satu hari tuh mama aku cerita dia dah selamat dapat mkn cikedis cincin super tuh..Aduhhhh! Aku nak ckp apa lah kan,dh mama aku dh belikan..Sebab Hannah menangis2 nak jugak..Sebelum ni kalau dgn kitorang mmg dia nk jgk, tp kitorang buat x layan je,gantikan dgn roti ke cekelat ke..Ni sumer klan tv lah ni..pengaruh sungguh utk bebudaks.

3) Hari Sabtu tuh aku nak blk BTP,si Hannah x nak ikot balik pulok..aku dh umpan nk g jusco kt playground pun x jalan..pastu kene dtg blk ari ahad nk jemput dia..boleh tak dia tuntut janji nk g jusco ari ahad tuh? :D padahal dh malam n kitorang pun dh penat..hehehhe..pueh jgk nk pujuk..Ari Isnin mlm baru gi...

2) Seperti biasa keje ada jer..x abih abih..asik blk lmbt jer...

3) Tadi ada makan2 kat skul..sempenan sambut Ramadhan lagi beberapa minggu je...Kitorang dah warga PPKI dah plan nk nk order agar2 jer..Agar2 kwn mak aku yg buat..Oder on the spot smlm.Mujur makcik tuh dpt buat...kene blk kepong jap amik kuih2 tu dlm kul 5. PAstu pagi tadi aku dh selamat sampai skul,aku tak bawak kuih2 tuh! Boleh x? Mcm ne boleh terlupa gilers..So,terpaksala patah balik rmh amik. Penat2 aku blk kepong semalam siap hadap jem lag nak sampai rmh ari nih boleh terlupa nak bawakkuih...hohohoho

4) Colleagues aku plan nak sambung blaja...Aku berbelah bagi..Am I ready for that?Further study..Mampu ke aku?Nak mula balik buat thesis/assignments...hehehehhe



Ok...So far itu jer la..bebebelan aku untuk kali ni...hope akan lebih rajin utk update...






No comments:

Post a Comment