Saturday, July 28, 2012

The Olympic Games 2012

Tengah tengok opening ceremony Olympic Games ni...perarakan masuk athletes..

Rupanye ada few countries that I never heard of. Tetiba muncul dalam Olympic Games ni.

Aku suke tengok sports events macam ni....Yang paling aku suka adalah Field and Track event...Field aku suka tengok long jump, high jump and triple jump. Senang citer yang jenis lompat-lompat :)


Tapi yang paaaaaaaling aku suka Track lah...especially sprint event macam 100m,200m,400m and relay. Lari jarak jauh tak suka..bosan...hehehhe..Haa..swimming pun suka jugak tengok..Apa lagi ek?Gymnastic artistic pun best gak...

Atlet Malaysia masuk memanah, olahraga, badminton, berbasikal, terjun, lawan pedang, sukan layar, menembak dan renang.30 atlet jer...Malaysia hantar ramai kat acara renang.Aku tengok Australia punya atlet tadi..perghh...ramai siot..

Moga atlet Malaysia dapat mengharumkan negara...Yaaayyyyyyy! My hope goes to Pandalela in diving...



Malaysia Boleh!!



No comments:

Post a Comment