Saturday, August 11, 2012

Agaknye rege bennag naik



Tadi siang kami gi pkns..biasakla  gi carik baju..heheheheh...kua kul 8.30pg ko...heh heh...sebab singgah rmh kawan dulu amik duit raye new notes....Dalam kul 10 sampai pkns...manusia dh ramai..tp ok lagi lah...pastu dalam tengahari dah makin ramai...


Aku pi carik baju untuk aku..mak aiiii rata rata rege rm200 ke atas..apakah????? design sempoi jer pun rm 200...kalau yg kerawang lebey..manik lebey rm250 ke atas...agaknye rege benang naik kot? huhuhuhuhuhu... finally dapat lah jugak baju aku..tuh pun nearly rm200..sabo jer la...En Halim tahun nuh nak pakai jubah...carik jubah dia kat sacc mall...baju laki boleh tahan jer rege...cuba tgk baju pempuan kat sacc mall...huhuhuhuhu...keciwa aku...baju memang cun n my taste tp rege..nak nangis...

Pastu gi solat kat masjid negeri...malam nih ada program dgn ustaz azhar idrus...zuhur tuh pun ada prog kat masjid negeri...ramai org...pastu ada jualan pulak kat masjid tuh...so aku pun menyambung lah aktiviti beli baju... :D dapatlah satu jubah for me n jubah seluar utk hannah....

Pastu esok kalo rajin nk gi usha kat selayang mall pulak lah...terlupa pulak nak carik baju utk FIL....baju MIL dah beli...


No comments:

Post a Comment