Sunday, May 26, 2013

She is 5...

Alhamdulillah...semalam Haifa dah 5 bulan...Masuk 5 bulan ni fasa nak isap jari kaki pulak...Tapikan..apa kaitan baby isap jari kaki dengan nak dapat adik lagi? *Musykil*

Lagi satu Haifa ni macam dah kenal orang la...Heheheh...Semalam gi kenduri kawen adik kawan...sepupu kawan aku ni merupakan mak andam aku dulu...So bekas mak andam aku ni (bekas? :-D) nak tolong jagakan Haifa while aku pi amik makanan...Tengah aku amik makanan dengar dia menangis dalam rumah...Pas letak makanan, aku pi amik dia...Senyap...Heheheheh..



Sambungan...Tapi kengkadang  ok jer kalau org lain amik dia...Hmmm....entahla...


Oh yer...sekarang dia dah boleh menjulur slowly...bile letak atas tilam...aku gi dapo buat keje kejap...gi hall balik dh terlajak perahu ke depan...Nanti laju lah tu menjulur macam kakak dia....





No comments:

Post a Comment