Friday, April 16, 2010

Akal Si Hannah Part 2

Akhirnya,saya berjaya membeli pagar Hannah(dah lama beli dah,baru sekarang nak update).Awal-awal penggunaan saya sangat berbahagia dan terasa aman kerana Hannah tidak dapat ke dapur/stor/bilik air.Saya dapat memasak atau membasuh CD-CD nyer dengan tenteram.


Berusaha untuk melepaskan diri ke dapur. Semasa ini,menggoncang-goncang kan pagar tersebut.



Menangis meminta simpati-taktik yang digunakan apabila cara di atas tidak menjadi.









Namun,apa yang berlaku kebelakangan ini telah membuatkan hatiku kembali gundah gulana dan tidak tenteram untuk membuat tugasku...














video







Bolos saja pagar itu!!





Huuuuuuu...Bila saya letak kerusi untuk hadang,dia akan tarik kerusi itu dan dia akan panjat kerusi itu. Macam mana saya nak buat keje dengan tenteram? Hai...Hannah Hannah...hehehehe






8 comments:

  1. adoii hannah, selimnye la bdk nih! nasib lepas tun, kut sangkut lg naya.

    ReplyDelete
  2. huhuhu,Alhamdulillah la x tersangkut..aku budget mmg tak lepas la dia nk bolos,tapi,bolos jugak

    ReplyDelete
  3. kah..kah..kah...

    Hannah the slim shady. Kena tambah lagi 1 tinag le kat pagar tu baru dia tak ble menyelit.

    hehe..

    ReplyDelete
  4. nak tambah mcm ne an? sekarang nih aku terpaksa hadang dgn walker dia..haha

    ReplyDelete
  5. Adeh.. Hannah ni dahsat la.. Ko dulu kecik2 byk akai tak Tun? Cube ko tnye mak ko.. Hehehe

    ReplyDelete
  6. haha..let me answer that..dia bukan saja banyak akai, malah memanjat pagar depan rumah dengan jayanya..genetik dia je ade ciri panjat memanjat and menyelit2 ni, huhu :P

    ReplyDelete
  7. angaaaaaaaaaahhhhhhh!!!! napa bukak rahsia kak nis?? hahahahahaha....malu haku! so erma,ur question has been answered :D

    ReplyDelete
  8. Ngahahahaha. Aku dah agak dah Tun oii!

    ReplyDelete