Wednesday, January 26, 2011

Baju Coklat Oh Baju Coklat!

Huhuhhuhu...mana lah nak carik lagi baju coklat nih? Sana sini kedai gi usha,tapi x berkenan di hati,dah berkenan kaler coklat tarak pulak. Kalau dah ada kaler coklat, xde saiz lah puhlak...Tak pun too simple. I found one at C4 W. Maju,but it's toooooooooo expensive...









Napa lah kalut sangat nak carik baju coklat nih weh????



Heh heh heh...sebab musababnye, adik saya si Angah tuh nak 'naik taraf' (read: nikah) daaa Sabtu nih di Kulai...mama saya cakap family pakailah baju coklat..Nih yang desperate nak carik baju coklat nih...Ari tuh adik saya dah offer nak bg pinjam baju coklat dia,tapi saya juai mahai, nak pi carik jugak...Last-last bila tanye dia,dia nak pakai baju tuh...Padan muka saya..





Huhuhu,kalau takketemu jua, harus ku merayu pada En Halim soh pusing 1 Muo untuk mencarik baju kurung berwarna coklat..





Baju kurung coklat! You are wanted!!







No comments:

Post a Comment