Sunday, January 24, 2010

Hari makan seharian...

Mana taknye,pas abih sekolah semalam(yer,saya ada sekolah ganti semalam untuk cny) terus ke Paya Jaras,kawan kawen. Makan lauk kenduri. Then,balik rumah Kepong,tunggu En Halim balik dari opis dan terus ke Batang Kali,ada birthday party En Halim's opismate's daughter. Makan lagi kan :) Mula-mula makan mihun,pastu rojak buah,pastu tuan rumah bawak kuar makaroni fresh from dapur,gi serbu makaroni plak.Then,makan bubur gandum.Berapa kali round dah tuh! Finally baru makan kek and cupcake sebab lambat sampai.Hahahaha...



Syioknyer dia makan kek


Sesi fotografi ibu dan anak. Eh!Kelihatan macam aku jer yg paling tinggi.Hahaha

Sesi fotografi babies.Macam sebaya jer.Birthday girl sebelah Hannah tuh. Birthday girl tua 2 hari je dari Hannah.


Belum habih lagi sesi makan makan nih.Hehehehe... Balik dari Batang Kali,prepare sikit-sikit celebrate birthday Hannah pulak. Saya nak jugak buat.Heheheh..jemput family jer...



Main course

Ende Nyah Nabila. They share the same birthday.


Side dishes.Apada tangan adik ada pulek interprem :D


So...itulah hari makan seharian saya semalam..Hari nih hari menghantar adik saya pulang ke Gopeng pulek..



No comments:

Post a Comment