Wednesday, January 20, 2010

Mengimbau detik yang lalu part 1

Pergh tajuk tak hengat! Hahahaha...Hari nih dah 20 Jan 2010. Setahun yang lalu pada jam 2.00 petang,minggu ke 40 pregnancy,lepas meeting saya tetiba merasa tidak selesa. So,saya pergi ke toilet untuk check. Bila check jer,tengok-tengok ada darah ala-ala period. Saya macam konpius, "Aku dah nak bersalin dah ker?" Saya siap panggil kawan saya soh tengok darah tuh! Hahahaha,yerla kita first time mana nak tau. So kawan saya bagitau "Akak dah nak bersalin dah ni!" Tapi saya masih cool lagi,sampai rumah(masa tuh saya dah duduk Kepong) dalam kul 3,bagitau abah saya. Abah saya nak bawak saya gi hospital time tuh jugak,tapi saya tak nak lagi gie.Tunggu lagi..hehehe,dalam kul 5 baru gi Hospital Selayang. Then,bawak gi bilik standby. First time kene godek kat *toot* oleh male Chinese doc. Redha jer la,tapi nasib time tuh makcik saya ada,so doc tuh macam berhemah lah sikit,siap minta kebenaran tuh kat makcik saya nak godek *toot* saya.Hehehehe. Dah kene godek baru buka 2cm. Pastu,doc tuh soh saya admit wad. Urus itu urus ini,kul 7 lebih baru dapat bilik.Tido la saya di Hospital Selayang malam tuh. En Halim adalah merasa lega sebab saya dah duduk di hospital sebab kalau ada apa-apa ada nurse yang tengok. Masa saya dah lepak dalam wad tuh few nurses and docs keep asking me "Ada rasa sakit tak?" Saya jawablah tak,sebab tak tau nak kategori perasaan sakit macam ne.....



Next..sambung esok ek.... :)








No comments:

Post a Comment