Monday, May 17, 2010

Semalam di FRIM

Pagi semalam saya n family saya + my sis,gi mandi manda di FRIM bawak budak kecik tuh. Saya main air jer.Hannah n ayah dia jer mandi. So,malas nak citer banyak,layan gambar jer la ek..hehehe





Baru sampai

Hannah geli nak pijak pasir tuh :D

Tengok lah tuh,siap panjat ayah dia


Kene berpapah,punye dia tak nak jalan sendiri


Bila dah lama,baru lah berani sket. Dah boleh duduk duduk


Dah boleh main-main






Lurrrvee this shot!



Lurrveeee this shot too! Macam dalam citer LOTR lah... hehehehe

Dah puas main air,lapar lah pulak.. :)


Mencuba skill photoj

Nampak tak apa yang cuba saya emphasize?hehehe


Budak yang keriangan dapat main air



2 comments:

  1. teringat zaman2 amek photoj dulu. heheeheh. bestnye mandi air terjun

    ReplyDelete
  2. tuhla pasal..heheh,ok ke dok skill aku tuh?hehehehe..

    ReplyDelete