Monday, January 11, 2010

Cerita paling hot sekarang..

Adalah cerita pasal AJL 24 semalam. Ada artis yang saya agak menang,memang menang. Yang paling saya suke adalah Yuna,sempooooooiiiiii.Intro dia guna piano old skool. Siapa yang sezaman dengan saya,sure teringat balik piano tuh banyak di jual masa saya kecik2 dulu. Saya pun ada jugak piano tuh dulu.Sekarang saya dah tak nampak dah kat mana-mana kedai ada jual piano tuh. :)



Estranged ok gak persembahan,budget boleh ulang sejarah,tapi tak rupanye. Stacy adalah menakotkan! Dah jadik vampire dah,lipstick biru,gigi saya tgk nampak macam kaler kuning je minah tuh.Heeeeee! Persembahan Bunkface dan Aizat ok tuh ok tapi macam kurang sesuai guna budak sekolah pada masa sekolah baru bukak nih.Kalau AJL buat ari Sabtu boleh lagi nak libatkan budak sekolah,ari Ahad diorang boleh rest.Nie buat ari Ahad ntah datang ntah tidak diorang tuh datang sekolah hari ni (mentang-mentang la aku nih cikgu..hahaha)



Persembahan Faizal Tahir dia feeling betul walaupun dengan bertongkat.Tapi,boleh pulak dia melutut walau dengan sakit kaki tuh. Persembahan yang saya tak amik pot adalah Akim, Hafiz, Tomok and Black.Tapi macam mana Black boleh menang vokal terbaik?Arghhhh tidak!

Tapi yang paling syiok dan kelakar adalah the three hosts. Memang selamba n sempoi..Tak meleret pun macam Anugerah Skrin dulu..Tak terasa pun dh 11.30mlm. Kalau macam Anugerah Skrin dulu,terasa lama betul nak habis..





2 comments:

  1. aku plg suka time FT tiba2 ganti Shila. mmg best. adakah penggunaan bdk2 sek nmpk cute terus dpt best performance? lameeeee!

    ReplyDelete
  2. aku suke tgk kalo guna bebudak as backup,tp timing tak betul..yg menang sebab guna bebudak,x pasti plak..hehehehe...tp,mostly mmg mcm tuh kan?x seswaiiii...

    ReplyDelete