Friday, June 26, 2009

5 pagi yang mencemaskan

Baca tajuk pun saspen kan,apatah lagi saya yang mengalamimya.Pg tadi,kul 4.30pg, Hannah terjaga,so saya nenenkan lah dia.As usual,saya terlelap.Then,at 5am,I heard a sound “hek..hek..hek..”.Bila,saya tersedar je,tgk2 Hannah was not on the bed! Rupa-rupanye dia terjatuh katil dan tersekat kat celah katil!

Huhuhu,punyerla cuak! I woke Halim up and he lifted the bed,so I can lift Hannah up.Budak tuh tak menangis pun,bila dah angkat,muka selamba jer.Selalunya,saya akan kejut Halim untuk tukar tpt tido,so that he can cover the gap beside the bed,tapi semalam,saya x kejut pun dia.Benda dah nak jadi kan…Alhamdulillah,tiada apa2 kecederaan pada dia.

Budak Hannah nih sekarang memang dah lasak dah tido.Kalau hampar toto kat ruang tamu pun dah kene hampar luas2,sebabnye dia akan berpusing seluas2 toto tuh.

Moral of the story,jgn tertido sampai tak sedar diri..huhuhuhu..






No comments:

Post a Comment