Thursday, June 4, 2009

Lamanye....

Ohh..sudah agak lama saya tidak manaip di blog saya ini..Jari jemari dah gatal2 nak menaip..Apakan daya,rumah kami di Rawang x subscribe internet/streamix.Sebelum dapat Hannah dulu,boleh jugak saya gi cyber cafe kat area rumah.Sekarang,xkan saya nak tinggalkan dia kat rumah jiran semata2 memenuhi kehendak hati dan jari jemari saya untuk berinternet?Heh heh heh..Nie pun saya lepak sebentar di rumah parents saya di Kepong untuk online.

Last week balik Mua kg husband.my MIL accident patah bahu kanan.Tangan beranduh.Keta langgar time nak melintas jalan balik ke rumah lama.(FYI, my MIL still working at the factory nearby her old house but not everyday). So,kene rest 2 bulan.Actually,anak2 dia,sedara mara dia dh cakap kat MIL toksah la keje,but being a person who doesn't like to stay without doin anything,dia keje jugak,sebulan 4 kali.Even,tgn beranduh pun boleh lagi nk menyapu..memang rajin my MIL ni :) This week balik lagi Muar.Tapi singgah Rembau dulu,my best friend masa sekolah kawen.Next week pun balik lagi.Actually gi kenduri kawen my Uni mates kat Muar,so balik lagi.Cuti sekolah ni penuh dgn kenduri kawen jer...

Saya jugak rasa happy sebab few of my best friends are pregnant.Tahun ni memang tahun mengawan lah.. :D (Kene beli hadiah byk ni..Hehehe)











p/s:Ohh..biler lagi lah nak berblog lagi ni..Tunggu sekolah bukak la baru aktif balik.Cuti sekolah ni,x aktif sgt nk berblog..huhuhu..



No comments:

Post a Comment