Sunday, June 21, 2009

She's 5 months young

Hari nih genaplah my little cheeky girl 5 moths young.Let see apa yang dia dh pandai:




1)Dah mula nak kenal2 orang.Once my couz dukung dia,Dia tenung je muka my couz pastuh nangis x hengat! :)

2)Time nenen dia pandai bezakan mama n ayah dia.Macam nih,saya nenenkan dia sambil baring,bila saya baring belah kiri,Hannah pandai ngiringkan badan dia belah kanan dia untuk mengadap saya n vice versa.Padahal ayah dia pun sama mengiring sebelah dia.Maknanya dia tau,kalau mengiring ngadap ayah,x dapat apa...Keh keh keh

3)Time nenen jgk,tangan dia merayap2.Pegang muka saya la,baju saya la,badan saya la,garu2 kepala la..Macam2 gaya anak dara sorang nih :)

4)Kalau saya nenenkan dia sambil pangku,bila nak angkat dia letak bawah,dia tak jadik nak tido..bulat jer mata dia :) Kalau nak bagi dia lena,saya kene nenen sambil baring dan akhirnya dengan saya sekali lena :D



Semoga Hannah membesar menjadi anak yang solehah dan pandai.. :)






No comments:

Post a Comment