Thursday, June 4, 2009

Vrooomm..vrooomm....

Hehehe MommyDania,jangan la jeles aku cuti..xpe,ni aku reply tag ko :)



1. Copy badge "Blogger Friendship Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

Ribuan terima kasih diucapkan kepada MommyDania kerana mentag saya.MommyDania ni one of my best friends during Uni time.Masa dolu2 kitorang ni kaki tgk wayang.Cinema yang selalu kitorang terjah adalah KLCC..Pastu,kitorg selalu kuar mlm sesama(gi dinner @ Hj Tapah or Wangsa Maju- di samping mengusha sbg aktiviti sampingan..har3x) Suka baca blog dia. Her style of wrting (or typing) is interesting. :) Sekarang, dalam proses tambah anak.. :) I 'm happy for her :)


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)
  • Suke berinternet.Kalau x online xsah.Tapi kat rumah sewa xde internet.(biler la ada orang nk presentkan saya Celcom mobile broadband..ngeee)
  • Suka makan nasi goreng.Any nasi goreng will do.
  • Suka makan chocolate and ice-cream.Used to like Oreo McFlurry.Tapi sekarang sudah agak lama saya tak pergi McD(sokong boikot).Kengkadang tuh kecur air liur tgk burger McD,tp kuatkan semangat :D
  • Seorang ibu muda yang baru dapat baby girl.
  • Sambil saya menaip ni,saya tgh menenenkan Hannah.
  • Seorang yang suka berjalan2.Especially during weekend(Bosan seh weekend dok rmh je)Mangsa saya adalah husband saya :D
  • Kalau jalan2 kat shopping complex(especially baby's department),pasti akan rembat something untuk Hannah.
  • Seorang yang procastinate(biler la tabiat buruk aku ni nk hilang..huhuhu)
  • Saya tak suka berambut panjang.Sekarang ni tgh carik masa nk gi salon.Nak potong rambut.Rimas!
  • Saya dah tiada idea untuk menaip lagi..


Sekian,terima kasih :)






No comments:

Post a Comment