Monday, September 7, 2009

Pagi ahad yang lalu

...........saya tengah syiok tido.Tiba-tiba...'Dum dam dum dam' bunyi hujan timpa atap rumah.Punyerla kuat macam nak tercabut atap.Saya terus terbangun terkejut.Tengok jam kul 1am. Husband plak tengah tgk tennis.Pastu,lampu di dapur pulak on off on off. Kemudian,nampak percikan bunga api di luar rumah.Takkan awal-awal pagi budak main bunga api kot? Rupanye it came from the electric cable in front of my daughter's babysitter.Huish,cuak betul.Pastu,lampu kat dapo buat lagi on off.Saya terus switched off the plug points. Cuak siot! Dalam hati dah pikir lain dah,kalaulah apa-apa terjadik,kebakaran ke,apa yang saya nak bawak kuar(besides my daughter)..Hehehe. Babysitter anak saya dah report kat TNB,tapi semalam tak nampak pulak lori TNB datang..Tapi memang lah saspen.Nak sambung tido balik pun tak tenang dah...





No comments:

Post a Comment