Sunday, August 22, 2010

Aku yang petite! Awwww

Hari tuh saya tgk ANTM (America's Next Top Model) dah cycle 13 dah. Saya dulu layan seh cerita nih.best..heheheh.La ni dah lama tak layan.Tau tau dah cycle 13.Tapi yang nih last year punyer.Sekarang dah masuk cycle 15 . Anyway,this time Tyra amik calon yang petite category. Kan masa music intro tuh diorang tunjuk calon-calon ANTM kan,so this time diorang tunjukkan calon dengan ketinggian sekali. Saya tgk rata-rata 5'6, 5'7. Mak aiii,kalau kat Malaysia,itu dah di kira tinggi lah tuh. Kat US this height consider as rendah! Kalau saya yang 5'4 nie kat sana,mmg rendah sangatla...Hahahahah...Yerla,Tyra pun 5'10. Saya kene dongak la kalau nak tgk muka dia :D






Calon-calon model petite-Aku tgk sumer tinggi semacam ajer











Nie 1st runner up-Laura-Dia ni ada dyslexic dan berjaya sampai final.Saya igtkan dia yg menang,tapi bukan.Maybe sebab over confident.Dia cakap yg lagi sorang tuh bukan saingan dia.






Dia nie yang menang. Nicole. Dia citer dulu she had problems with stage fright and low self esteem.Bagosla dia boleh lawan her weakness and jadik juara.And she is 5'7! Petite ke hapa 5'7 kan...












Kat sana they call petite model.So,kalau saya kat sana petite model la?Muahahahahah perasaaannnye!!




*pictures credit from here



1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete