Thursday, August 26, 2010

Hari yang tak tenang...

Tak tenang 1:

Pagi tadi dalam kul 1,dapat kol dari mama saya,my cousin met with an accident on the way back home. Parah. Kereta dan motor. He's the one with the motorcycle. Dia dah nak sampai rumah dah. Huhuhuhu..Pas tuh terus tak boleh nak tido lena. Tido kejap-kejap jer. Sekarang di wad neuro HKL. Mula-mula hantar ke Putrajaya but Putrajaya hantar ke HKL. Tadi kol abah saya,masih unconcious. Dada ok,cuma kepala and mata tak respon..Saya tgh berdebar lagi nih..Tadi mama saya kol,saya dah berdebar dah,tapi mama saya just bagitau cerita cousin saya nih bulan 10 nak convo..Ya Allah, selamatkanlah cousin ku itu...





Tak tenang 2:


Hari ni saya sampai lambat ke sekolah.On the way to school,ada traffic jam di hiway. Kalau dah traffic jam satu jer-accident. Accident nyer 5 km before exit Hospital Sg Buloh. Tapi traffic jam 10km before that. When I passed the accident area, saya tgk sipi-sipi jer. Keta putih tuh remuk.I saw a person tried to help at the driver's seat. Dalam hati tertanya-tanya "Mati ke tak?" Then bila dah nak sampai sekolah,keluar radio,'Kemalangan maut di PLUS dekat Rawang' Sah,meninggal driver tuh.





Kenapa sekarang banyak kejadian yang menyedihkan berlaku?Takut saya...




Dear readers, please pray for my cousin,moga dia kuat semangat....




Ya Allah,kabulkan doa hamba Mu ini....





1 comment: