Sunday, May 3, 2009

Aktiviti di pagi ahad

Tadi kan,mama,ayah,embe,abahtok telah membuat satu projek untuk Hannah..Nak tau tak projek apa?Tgk lah nie..












Projek membotakkan rambut Hannah!Huhuhuhu...diorang sumer gelakkan Hannah.Mama lagi galak gelakkan Hannah..Tak seswaiii betul..






Abahtok sedang membotakkan rambut saya




Nie tangan ayah plak


Walaupun diorang nk mencantas rambut saya,posing tetap posing :)




Rambut saya sebelum





Rambut saya selepas..huwaaa!! Mesti lepas ni orang2 lain akan ingat saya ni boy tau.Sebelum kene cantas pun diorang dah ingat saya boy walaupun saya memakai pakaian yang menunjukkan saya nie seorang girl..huhuhu

3 comments:

  1. Olololo.. Mmg la muke Hannah ni cam ala2 boy sket. Takpe. Kecik lagi, esok besar mesti gorgeous cam aunty Rema okeh!! :p

    ReplyDelete
  2. aiyoiii!!! awat pi cantas abih? huwaaaaa!!!!

    ReplyDelete
  3. heheh..xpe,nanti few weeks later tumbuh panjang la..ngeh3x

    ReplyDelete