Wednesday, May 6, 2009

Roda Impian

Setiap hari Isnin-Rabu kul 5.30 petang saya sure akan tengak Roda Impian nih.Kesnye terjebak tgk citer(kategori cerita ke?ahh,lantakla) nih time pantangla..yerla sebab x tau nk buat apa kan..heheh,katil plak depan Tv,so apa lagi.menonton jer la kejenye.. Kalau nasib baik,dapat tgk orang yang kite kenal join Roda Impian tuh..So far,dapat tgk 2 orang yang saya kenal bertanding dalam tuh..Anyway,the point here,nk komen pasal sesetengah peserta yg join tuh.Jawapan dah sah2 senang,tp diorang nih nak jugak ambil huruf konsonan yang salah.Saya yg nengok nih terjerit2 sebab jawapan tuh senang bangat(over ek?:) ) Saya rasa,kalau saya lah join,sure dah menang..Heh heh heh.Lagi satu,kalau peserta ni dah tau jawapannya,diorang masih nak beli huruf vokal. Kan ke dah jadik sikit wang yang diorang kumpul..Ataupun,peserta2 tuh diorang jadik tak nampak kot perkataan yang terpampang kat situ,walhal senang jer.



2 comments: