Saturday, May 9, 2009

Kejadian di awal pagi Sabtu

Macam suspense jer kan?Ngeh ngeh ngeh....

Alkisahnya,selepas saya me'nenen'kan anak daraku dalam kul 2 pagi,saya pun terlelap.Sedar2 jer mak saya mengejutkan saya dari tido jam 4.30pagi. Rupa-rupanye si Hannah tuh dah 'berkaraoke' stat dari kul 3pagi sampai lah ke 4.30pagi..Huhuhuhuhu.Mama n ayah punyerlah x sedar anak kami dok menyanyi melayan perasaan sorang2.Apalah mama n ayah nih kan :D. Saya antara sedar x sedar je Hannah dok menyanyi2.Ngantuk punyer pasal.Ayah dia lagi lah syiok layan tido..huhuhuhu..Then,mak saya bawak si Hannah tu masuk dalam bilik diorang.Dia sambung lagi nyanyi dengan embe n abahtoknya.After that,mak saya beri Hannah pada saya untuk dinenenkan lagi.Dalam kul 5 lebih baru lah budak bulat tuh tido.Bila di ingat2 balik,saya tersenyum sendiri, mengenangkan si Hannah tuh dok menyanyi sorang2,mama n ayah dia kat sebelah pun boleh x dengar,embe dia yang tido dalam bilik pulak boleh dengar.Hannah, Hannah.... :)



No comments:

Post a Comment