Tuesday, March 23, 2010

Layang melayang layang

DUITKU TERBANG MELAYANG MENINGGALKAN DAKU TERKAPAI-KAPAI!!



Hari Ahad lepas nak balik Kepong,stop kat traffic light FRIM tetiba kereta jadik macam tersengguk-sengguk. Dah sampai Kepong, En Halim check, exhaust ada bunyik pulek.

Tadi abah saya kol dari workshop saya selalu hantar keta,mekanik cakap dalaman engine ada problem lah, kene tukar satu set,tak boleh tukar satu-satu. Set tuh jer dah RM700! Huhuuuhu..

Sebelum tuh gie check kat tpt yang sama,mekanik cakap break shoe kat belakang kene tukar,absorber kat belakang kene tukar jugak.Itu jer dah RM300! Huwaaaaa!!! Dapat gaji buat bayar keta jer...All the parts kene order dulu. Saya takot nanti jadik macam tahun 2008,ada part kene tukar,tapi sampai 2 bulan kete saya tersadai kat workshop tuh.Sebabnye Savvy ku ituh model lama,part yang ada tak sesuai dengan kete saya. Last-last jumpa kat negeri lain. Terseksa saya time tuh,hari-hari balik sekolah,tumpang kawan and naik Komuter. Then tunggu En Halim datang jemput. Sedey betul keadaan time tuh..







Hmmm....bulan nih,budget lari giler!!!!




No comments:

Post a Comment